Explore
 Lists  Reviews  Images  Update feed
Categories
MoviesTV ShowsMusicBooksGamesDVDs/Blu-RayPeopleArt & DesignPlacesWeb TV & PodcastsToys & CollectiblesComic Book SeriesBeautyAnimals   View more categories »
Listal logo
Avatar
Points: 90

)(NightWhisperer)(

Add )(NightWhisperer)( as a friend


)(NightWhisperer)( will be notified and will have to accept this friendship request, to view updates from )(NightWhisperer)( and their ratings you must follow them.


Remove )(NightWhisperer)( as a friend


Follow )(NightWhisperer)(

Follow content (Lists, pictures, videos, reviews & votes)

Track ratings in these areas:
Movies Music
TV shows Books
DVDs Games

About me

Hi everyone my name is Adrian.Please don't add me for my looks.I hate when girls do that.I hate when people judge others for differences.I like to read,write,drawl,paint,play violin and pianio,sing,write plays,being goofy,and you will find that I'm not what you expect.I like a whole veriety of things.I'm bisexual.I tend to try to do alot of stupid things because of my life.Any questions just ask.

Occupation: Dreamer

Single

About my collections

Edgar Allen Poe,The Scary movie series,dont really play games but Monopoly Lol

Lists




Recent reviews




Comments

Posted: 7 years, 9 months ago at Mar 2 12:57
look jasmine if u got shit to say to me u can say it to my face. ok i am tough. the only reason i every tried to stop niki or any1 from hurting u is cuz u were my friend. i was protecting u and now i just wish i can see ur fugly ass face so i can beat the shit out of u. i can its just tht im nice most of the time. i dont like friends fighting each other but once ur not my friend i cud care less if u get hurt and ur such a pussy tht u blocked me? ok tht isnt the pussiest move ive seen. look i dont like fighting but if i have to i will and im sorry adrian for writing this on ur page. i just need to say something to jasmine
Posted: 7 years, 10 months ago at Jan 29 13:38
:(
Posted: 7 years, 10 months ago at Jan 27 13:33
okie jazzie keep lying to urself ^-^
and josh i dont give a fuck about wht u say
we all no jasmine is a lying two faced slut and u guys are in denile ^-^
Posted: 7 years, 10 months ago at Jan 26 22:58
omg shes gone everyone forgets her and somehow shes still here wtf go somewhere
Posted: 7 years, 10 months ago at Jan 26 14:28
wow adrian
u hav a two faced slut as ur top
u no wow u pickum ^-^
not becuz im jelous but becuz shes a total bitch
Posted: 7 years, 10 months ago at Jan 20 17:03
oh and if u dont care about me anymore then y am i on ur top?
just have mercy on me and update ur profile
Posted: 7 years, 11 months ago at Jan 11 16:50
wait... u still love me?
or is it ur new gf?
Posted: 7 years, 11 months ago at Dec 30 4:45
yo tito (yes tito bc i dont remember ur name :P) check out new pics
Posted: 7 years, 11 months ago at Dec 22 13:03
dude u no u can go on listal at school. plz write back i miss u...
Posted: 7 years, 12 months ago at Dec 14 22:00
ur welcome and the pic is of 2 cute chibis and tht pic says i dont know where i stand with you and i dont no what i mean to you all i know is that everytime i think of you i just wanna be with u
;D
ily
Posted: 7 years, 12 months ago at Dec 14 1:25
Posted: 7 years, 12 months ago at Dec 14 1:25
[Link removed - login to see]
Posted: 7 years, 12 months ago at Dec 14 1:06
if*
also my nickname used to be choji choji akimichi from naruto yeah... tht was an old nickname
Posted: 7 years, 12 months ago at Dec 13 23:15
*wears key as necklace*
here have the key to my heart and u ever lose it u will always hav a spare
*hands over black and red heart key*
ily2
(^-^)
Posted: 8 years ago at Dec 11 17:42
hey adrian u there?
Posted: 8 years ago at Dec 11 14:13
;O so how you and ur gf doing? buhahhah srry srry just funny but yeah u going out with choji yet?
Posted: 8 years ago at Dec 8 17:07
i dont love jon anymore. i wrote tht thing in my about me a long time ago and i was doing to erase it but i didnt give me a chance and i was starting to fall for u and u tell me u have feels for some1 else? this is awesome! just go live ur life and dont lie to me anymore
Posted: 8 years ago at Dec 7 16:59
:(
Posted: 8 years ago at Dec 5 17:58
and i see how it is im second T-T

Insert image

drop image here
(or click)
or enter URL:
 link image?  square?

Insert video

Format block